Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Plugg och gym

Skrivet:    ·  Allmänt
Då det var vår andra studiedag såg jag till att sova ut ordentligt imorse. Tog det lugnt vid frukosten och satt ett tag och kollade på The Vampire Diaries innan jag tog tag i plugget vi fått över dessa dagar. Var inför ett prov i konsthistoria, ett läxförhör i orientering, glosor i franska + olika uppgifter med franska verb samt en bok i svenskan vi ska läsa samt skriva en blogg om. Jag har valt boken Anne Franks Dagbok så är jättetaggad på att komma igång med den, har bara inte haft tiden alls så får väl se till att läsa någon sida nu ikväll.
Sen på eftermiddagen gick jag iväg och hälsade på en familj jag ska barnvakta hos i morgon. Har aldrig träffat de förut men de känner en familj jag har jobbat hos tidigare och hade fått tips om mig. Barnet jag ska passa är en liten kille på 7 månader som verkade hur gullig som helst så känns bra. Efter att jag hade varit hos de gick jag iväg till tunnelbanan och åkte in till gymmet. Var rätt mycket folk där men som tur var, var jag nästan ensam om att träna ben så slapp köer vid maskinerna och fick ett riktigt bra pass.
Puss och Kram! ♥
 Gammal bild i brist på annat :)
♡Natalie Salazar♡
Skrivet: 2015-09-17,  kl. 20:56:27 Blogg:  http://natalies.se/

ja jag tyckte också att det blev riktigt fint :)

♡Carolina Thoor♡
Skrivet: 2015-09-17,  kl. 21:13:47 Blogg:  http://knaset.blogg.se/

Jätte fin bild på dig! Skönt med att ta ut studiedagen med lite the vampire diaries och sedan sova ut lite längre! :D

Sv; tack ska du ha! Ja, det var jätte mysigt! :D

♡Anna Sofia♡
Skrivet: 2015-09-17,  kl. 21:14:01 Blogg:  http://annasofiaphoto.blogg.se

Vad roligt att vara barnvakt! Hur ska ni skriva en blogg om boken? Låter ju lite roligt faktiskt, att få göra något nytt och inte bara lämna in på papper kanske :)

Svar: Vi får välja att antingen lämna in en skrivuppgift i stil med ett blogginlägg eller starta en tillfällig blogg och då jag bloggar i vanliga fall kände jag att jag lika gärna kunde välja blogg alternativet :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design