Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Scream Queens

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
På universitet Wallace finns som på de flesta andra olika föreningar man kan gå med i. Grupper och hus fyllda med kärlek, fester och äkta vänskap. Sen finns även de där föreningarna som endast utvalda personer får gå med i, Kappa Kappa Tau är en sådan förening. Föreningen styrs av Chanel Oberlin och hennes tre "minions" och de styr stället med järnhand. Men när det blir dags för skolstart igen till hösten har rektorn fått nog av allt skumt som sker i huset och hon bestämmer att alla som vill ska få komma in i KKT något som inte uppskattas av Chanel. Men det finns större bekymmer än så som ruvar i skuggorna. En okänd man klär ut sig i skolans maskotdräkt och mördar folk hejdlöst medan kappa systrarna råkar ta livet av husets hushållerska, en av eleverna har ett förhållande med rektorn, en gammal kappa syster blivit galen av en händelse som inträffade i KKT huset för tjugo år sedan och allas liv är i fara.
Jag har i skrivande stund bara sett ett avsnitt av den här tv-serien men jag vet redan nu att jag kommer fortsätta kolla. Serien är en mörk komedi som i vissa lägen är lite läskig, men långt ifrån så läskig att man inte kan sitta ensam hemma och se den när det är mörkt ute. Utan mer läskig på det viset att man kanske inte kollar på tv-serien utan att ha en lampa tänd, förstår ni? Vill hur som helst tipsa om den här serien för att first of all kolla bara alla skådespelare som är med i den här tv-serien och second det här är en rolig serie som absolut borde ses :)
 
 
♡sandra♡
Skrivet: 2015-09-25,  kl. 13:12:51 Blogg:  http://www.sandramusic.spotlife.se

har sett de första två avsnitten, så pepp på denna serie!

Svar: Ja jag med!
Tilda♥

♡Jos♡
Skrivet: 2015-09-25,  kl. 18:03:01 Blogg:  http://josefindysenius.com

Kul med tips!

♡Cassandra♡
Skrivet: 2015-09-25,  kl. 20:28:17 Blogg:  http://sensor.blogg.se

Ska nog kolla in den :)

Svar: Ja det tycker jag absolut :)
Tilda♥

♡N♡
Skrivet: 2015-09-25,  kl. 21:03:34 Blogg:  http://nouw.com/nathaliemaria

Jag tyckte det den serien var helt okej! :)

♡Emma Engström♡
Skrivet: 2015-09-26,  kl. 19:19:00 Blogg:  http://engstromemma.devote.se

Tack för tipset, har just nu blivit helt beroende av Keeping up with the Kardashians :)

Svar: Åh älskar den serien, har någon sorts för hela Kardashian/Jenner familjen :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design