Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sjuklingar på hösten

Skrivet:    ·  Allmänt
Man märker att hösten startat på riktigt när hälften av klassen typ är borta för att de är förkylda, och det är lite så det är nu. Dessutom har vi haft sjukt många vikarier den senaste tiden plus ett flertal lärare som inleder lektionen med "jag håller på att bli sjuk så jag kommer inte kunna prata så högt idag" osv. Känner ju själv att förkylningen ligger och trycker och bara väntar på att få blomma ut så försöker hålla mig varm och dricka mycket té typ, pallar inte gå igenom alla dagar där men är så täppt i näsan att man måste gå runt och andas genom munnen, eller de gånger jag tappar rösten helt, eller bara när halsen gör ont som fasen. Var konstant förkyld i 2 år så känner mig så klar med allt det där.
På grund av all "sjukdom" hade vi alltså en rätt dag med flera lektioner med vikarie. Efter skolan sen satt jag och lite folk från klassen och andra klasser och pratade på skolgården i över en timme. Blev rätt djupa samtal men var ändå skönt att kunna prata ut, behövdes lite grand. Efter att vi alla splittrats och gått åt olika håll mötte jag upp Erik, Oliver och Fille vid Globen då Erik skulle klippa sig och vi skulle följa med basically. Hade jättekul när vi satt och väntade på att Erik skulle bli klar och när han klippts sig passade vi på att gå runt lite där bland affärerna. Blev ingen seriös runda riktigt men insåg då hur sjukt mycket jag behöver både klippa mig och köpa nya kläder. Måste rusta in för hösten liksom :)
Puss och Kram! ♥
 Standard nu på hösten ^_^
 
♡Annsoh♡
Skrivet: 2015-09-09,  kl. 20:37:47 Blogg:  http://nouw.com/annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

♡Flisan♡
Skrivet: 2015-09-09,  kl. 20:55:15 Blogg:  http://nouw.com/fbb

sv: det var super coolt :D

♡Henny♡
Skrivet: 2015-09-09,  kl. 21:22:30 Blogg:  http://osorterat.blogg.se

Tack för besöket och kommentaren på min blogg. jag har själv varit lärare "i mitt tidigare liv" och känner mycket väl igen situationen med förkylningar när alla träffas igen på höstterminen.

♡Carina ♡
Skrivet: 2015-09-10,  kl. 08:42:14 Blogg:  http://www.ninainbcn.devote.se.

Hoppas att du klarar dig från förkylningen. Att äta gojibär varje dag ger dig väldigt mycket c-vitamin som behövs för att undvika förkylningar. Det är bra för immunförsvaret :)Kram, Carina

Svar: Tack för tipset, får se till att testa det :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design