Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Snabb shopping

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter en sjukt mysig kväll igår som involverade massor av skratt, hypade danser, en obligatorisk promenad till ICA i Årsta, deep talk i "sängen", en late night walk för hälften av oss somnade vi några timmar efter midnatt efter att vi kollat på Hitta Nemo. Var Tilda som tyckte vi kunde kolla på film när vi legat och småpratat i några timmar och då ingen klarar av att kolla på en seriös film sent på kvällen blev det Hitta Nemo och hade seriöst glömt hur mysig den är. Låg och mådde bra under hela filmens gång typ och när det sedan blev dags att sova kunde jag sova bra trotts att vi låg fem personer i en bäddsoffa gjord för betydligt mindre folk än så, Erik sov på en separat luftmadrass.
Blev väckt halv tidigt imorse av att killarna vaknat och tyckte att jag och Tilda också skulle gå upp. Tog ett bra tag innan vi reste oss upp ur sängen tho. Blev en till Pixar film, nu Superhjältarna, innan vi fixade frukost. När vi ätit klart och återvänt till sängarna i nån timme såg vi till att komma igång med dagen. Bytte om, fixade halvt till oss, sa hejdå till Tilda och Lucas som skulle iväg och sen åkte jag, Erik, Jonte och Oliver in till stan med målet att köpa kläder till dem. Killarna har klagat lite smått på att de inte har så mycket kläder så tog tag i problemet helt enkelt och fixade en shopping dag. Hann bara att vara i city i nån timme men både Jonte och Erik lämnade stan med ett par nya inköp, så de var nöjda och jag var glad för deras skull :)
Puss och Kram! ♥
Bilder från frukosten :)
 
♡Emma Engström♡
Skrivet: 2015-09-13,  kl. 20:45:44 Blogg:  http://engstromemma.devote.se

Åh vad mysigt det låter, Hitta Nemo var ju såå längesen man såg! :D

Svar: Ja visst var det, måste kolla lite ibland för att minnas all de där filmer man såg som liten :)
Tilda♥

♡Josefine ♔♡
Skrivet: 2015-09-13,  kl. 22:28:59 Blogg:  http://jlandgrens.se/

Men ååå vilken frukost! :D

Svar: Ja den var himla god :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design