Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The Culture of 2015

Skrivet:    ·  Allmänt, Quotes, Djupa texter
Lånade den här listan av Boel som i sin tur lånat listan från Celine. Tyckte den var himla rolig och även om jag redan svarat på en massa frågor om 2015 i videon ni hittar HÄR kände jag ändå att jag ville göra den här :)
 
Årets låt: Jättesvårt att bestämma hur jag ska svara på den här frågan, om jag ska gå på toplistan eller min egen lista. Men låtarna jag lyssnat på är Fools-Troye Sivan, För Evigt-Silvana Imam, Du och jag-Madi Banja, Catch & Release-Matt Simons
Årets musikvideo: Ingen aning kanske Selenas Good for you för att hon är stört snygg i den och låten var det enda jag lyssnade på i typ två månader
Årets Album: Blue Neighbourhood, De försökte begrava oss de visste inte att vi var frön, Purpose, When it's Dark out och typ fem andra
gif, troye sivan, and troye-bild 
 
Årets artist: Silvana Imam, Lorentz och Troye Sivan
Årets konsert/show: Tror inte jag var på någon konsert i år, alltså seriös konstert
Årets film: Hade den här frågan i videon och jag har seriöst ingen aning, insåg dock nu att Pitch Perfect 2 kom ut i år så ofc den!
 pitch perfect 2, brittany snow, and alexis knapp-bild
 
Årets serie: Friends tror jag, har dock sett en väldans massa andra också...
Årets nya upptäckt: Friends, Orange is the New Black och Scream Queens
Årets sorgliga farväl: Vet inte riktigt, Dog en massa människor i The Vampire Diaries men efter som jag ligger efter alla andra hände det för ett eller två år sen...
actress, emma, and series-bild gif, f.r.i.e.n.d.s, and f r i e n d s-bild
 
Årets skönhet: Gigi Hadid, Selena Gomez och Kendall Jenner så extrem snygga alla tre!
Årets hunk: Lucky Blue Smith, seriöst dör för honom, och Dylan O'Brien
Årets TV-par: Delena och Haleb!!
gif, ian somerhalder, and Nina Dobrev-bild celebrities, vogue, and gif-bild
 
Årets blogg: Läser så många olika så vet inte
Årets storblogg: Nicole Falcianis blogg eller Kenzas blogg :)
Årets youtuber: Tyler Oakley eller Zoella
zoella, tyler oakley, and zoe sugg-bild fashion-bild
 
♡Linn Strömberg♡
Skrivet: 2016-01-08,  kl. 12:40:31 Blogg:  http://cigarettesncush.blogg.se/

Så rolig lista :D

♡ISABELLA♡
Skrivet: 2016-01-08,  kl. 13:42:48 Blogg:  http://isabella.vione.se

jättekul lista! :)

♡Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete♡
Skrivet: 2016-01-08,  kl. 14:58:00 Blogg:  http://emelielarsson.blogg.se

Åh va rolig lista :D

Känner bara Troye<3<3<3<3

♡coffeeandcupcake.blogg.se♡
Skrivet: 2016-01-08,  kl. 15:31:10 Blogg:  http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kul och läsa vad du tyckte :)

♡Elin♡
Skrivet: 2016-01-08,  kl. 19:56:15 Blogg:  http://nouw.com/elinsfoto

Roligt att läsa! Kenzas blogg är så bra :)

♡Emma Engström♡
Skrivet: 2016-01-08,  kl. 20:49:34 Blogg:  http://emmaengstrom.vione.se

Vilken härlig lista, har inte sett Friends förut men verkar så bra! Kram

♡Ida - foto & häst♡
Skrivet: 2016-01-08,  kl. 22:59:33 Blogg:  http://prinsesc.blogg.se/

så roligt att läsa!! Och Vänner är verkligen life <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design