Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sista föreställningen

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2016
Gjorde inte sådär jättemycket under dagen igår. Jag kollade på matchen, bloggade och bakade till spelet. Efter som vi spelade vår sista föreställning igår bestämde vi i min åldersgrupp att vi skulle ha storfika. Så alla hade bakat eller köpt något som vi då åt tillsammans innan uppvärmningen.
Sista föreställningen sen var otroligt bra, alla lyckades naila sina grejer och hade sjukt mysigt backstage. Var världens stämning på efterfesten också som både spenderades minglandes i tältet och ute i backstage där Leo och Teo spelade gitarr och sjöng. Slutade sedan med stordans i tältet innan jag gick hem i regnet för att sova ett par timmar. Ska upp till tältet hela dagen idag också och riva ner allt så jag hoppas ni får en fin lördag!
Puss och Kram! 
Delar av mitt "gäng" plus August och Teo i bakgrunden, dock saknas Billy, Minna och Elionora
 Stefan och Alva, ett helt gäng med "scouter", några "scouter", "kaniner" och en Alice samt en stor kanin och en fisklakej :)
 Rickard och Sofie som spelade hattmakarna
 Teo och August som Tweedledum och Tweedledee, fyra stycekn Alicear och två "smågnagare"
Här saknas massor av de jag umgicks med mest men det är en del av de i alla fall :)
 
♡Vanessa♡
Skrivet: 2016-06-18,  kl. 11:31:20 Blogg:  http://vanessaandersson.se

haha så inte de i bakgrunden först haha ;)

♡Elin♡
Skrivet: 2016-06-18,  kl. 23:01:05 Blogg:  http://nouw.com/ElinNordwall

Kul att föreställningen blev kanon :D det gillar man, när allt är på topp!
Häftiga alla var ;)

♡Evahle - en blogg om psykisk hälsa♡
Skrivet: 2016-06-19,  kl. 11:21:33 Blogg:  http://evahle.se

Skönt att det gick bra :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design