Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Efter månader

Skrivet:    ·  Allmänt
Tvättade håret och sminkade mig idag för första gången på, vad som känns som, jättelänge och upp Frida, efter en sjukt lång tid ifrån varandra. Vi hoppade på tunnelbanan och åkte iväg till Kista efter att vi var där i somras och verkligen gillade det. Hade en liten catch up under de 40 minuter det tar att åka dit och det var himla kul att träffa Frida igen. Har inte sett henne sedan i början av augusti så det har hänt MASSOR sedan vi sågs.
Pratade konstant under dem timmarna vi var med varandra, skrattade en massor och köpte ett flertal nya grejer. Fick både med mig saker jag behöver, som en ny bh och en ny foundation då min börjar bli för mörk, men fick även med mig tre tröjor. Är så sjukt nöjd med mina inköp måste jag säga och bilder på allt kommer imorgon, behöver bara fota det i dagsljus så ni ser vad bilderna föreställer. Hade en sjukt mysig dag idag bara och jag är så glad att den blev av, behöver se till att träffa de vi inte träffar dagligen i skolan eller på jobbet lite då och då så man inte tappar varandra.
Puss och Kram! ♥
 Blev sushi idag också, precis som förra gången i Kista :)
♡Olivia Ward's blogg♡
Skrivet: 2015-10-28,  kl. 10:56:11 Blogg:  http://www.nouw.com/oliviaward

Åh så roligt! Va gott med sushi, mums!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design