Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

October 3rd

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag som hade planer på att göra absolut ingenting idag fick istället fullt upp. Redan efter frukost imorse gjorde jag mig iordning och åkte iväg till Farsta Centrum med mamma. Jag har behövt nya kläder hur länge som helst, höstkläder, träningskläder, nya skor, en jacka osv. Så idag såg vi till att fixa delar av det. Skor som var prio ett hittade vi inga men blev en del andra grejer som kommer upp här imorgon. Efter ett par timmar där behövde vi rulla hem igen då familjen skulle iväg på fest och några av mina vänner skulle komma hit.
Hann typ kliva innanför dörren, fota alla kläder och packa in dem innan Oliver, Erik, Tilda, Lucas och Jonte kom hit. Var ute i trädgården ett tag i det relativ varma vädret innan vi gick till ICA för att köpa grejer till middagen. Hade lite svårt att bestämma oss men blev efter mycket om och men Tacos trotts vårt totala misslyckande förra gången. Gick betydligt bättre nu, maten blev jättegod och alla var glada. Tog en promenad efter middagen och gick runt ett tag i området hypade som attan innan vi gick hem hit igen och kollade på Mean Girls (obviously eftersom det är October 3rd idag) och för att vi sa typ i somras att vi skulle se filmen tillsammans på just den tredje oktober. Var första gången för några av killarna medan jag och Tilda kunde quota i princip alla konversationer filmen innehåller. Har säkert sett den tio gånger, minst. Blev en sjukt bra October 3rd och en himla mysig och rolig lördag verkligen, väldigt glad generellt nu :)
Puss och Kram! ♥
 På väg till affären samt Lucas, Jonte, Erik och Oliver när vi var där
 Nu ser maten för jävlig ut men det var gott haha :)
 Oliver, Erik och jag medan vi kollade på filmen samt jag och Tilda när vi var ute på andra promenaden



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design