Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Prov fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Turn up friday you guys och som vanligt kunde fredagen inte kommit bättre än nu. Har varit en dag med mycket fokus på prov, fick tillbaka resultatet på två prov ett i Matte och ett i Franska, fick reda på att vi kommer ha ett prov i SO nästa vecka och sen såklart hade vi ett prov, det där jäkla NO provet jag slitigt med HELA veckan men jag är bara glad angående det. Tror att jag kunde rätt svar på allt, plus att jag klarade sista uppgiften på provet som vi blivit varnade för skulle vara jättesvår. Var så sjukt skönt att kliva ut ur klassrummet och ha koll efter att ha suttit hela terminen totally clueless och i princip inte förstått att ämnet vi jobbade med hette Fysik.
Blev efter skolan en sväng till ICA med Jonte, Tilda, Lucas, Erik och Oliver då vi ska träffas imorgon men inte pallade köpa alla matgrejer då. Lyckades efter mycket om och men köpa allt vi skulle och började efter det röra oss hemåt. På hemvägen räknade Lucas ut att det var 100 dagar sedan vi alla träffades första gången och det är så sjukt att vi hållit ihop i 100 dagar redan. Känns som att vi nyss träffades blandat med att vi varit vänner i flera år :) Efter att vi splittrades gick jag hem och åt någon form av middag innan jag gick iväg till en av familjerna jag barnvaktar hos och passade barnen där i ett par timmar. Blev en himla mysig kväll med de, det är fett söta barn och de är hur lätta som helst att passa så lämnade de glad helt enkelt.
Puss och Kram! ♥
 Bild tagen precis innan jag började blogga :)
♡N♡
Skrivet: 2015-10-09,  kl. 23:37:21 Blogg:  http://nouw.com/nathaliemaria

Hoppas att alla proven gått bra!

Svar: Tack :)
Tilda♥

♡ emmish♡
Skrivet: 2015-10-09,  kl. 23:40:59 Blogg:  http://nouw.com/lillemmish

hoppas proverna går bra =)

Ha en bra helg

Svar: Tack och detsamma :)
Tilda♥

♡Daniella 🌙♡
Skrivet: 2015-10-09,  kl. 23:54:46 Blogg:  http://vapenbroder.blogg.se/

Svar: Haha ja, jag tittar mest på det i hemlighet. Och Tingelingfilmerna. Men att jobba med en sjuårig flicka hjälper mig att få göra massa roliga grejer och kan skylla på henne. :D

♡Julia Hörnfeldt♡
Skrivet: 2015-10-10,  kl. 00:29:08 Blogg:  http://mividadejulia.blogg.se/

Det är alltid lika skönt då det känns bra på ett prov, hoppas att resultatet visar samma sak :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design